VERHUURD

Brochure aanvragen

Stationsstraat 14B Tilburg

Kantoorruimte in centrum Tilburg

Deze kantoorruimte in het centrum van Tilburg biedt u een unieke kans. Deze prachtige kantoorruimte is gelegen op de 2e verdieping van het multi-tenant kantoorgebouw gelegen aan de Stationsstraat te Tilburg. Het gebouw is in 2010 volledig getransformeerd naar een modern kantoorgebouw. Tijdens de transformatie is onder andere de buitenschil (dak en gevel) volledig geïsoleerd, zijn alle ramen en kozijnen vervangen, is het gebouw voorzien van een duurzame en energie zuinige E- en W-installatie. De kantoorunit beschikt tevens over een eigen balkon aan de voorzijde.

Met uw kantoor midden in de binnenstad van Tilburg

De kantoorruimte is gelegen in de binnenstad van Tilburg. De ligging is bijzonder gunstig, midden in het bruisende centrum van Tilburg en op steenworp afstand van het NS Station.  Deze locatie heeft  een sleutelpositie in het centrum van Tilburg vanwege de  nieuwe onderdoorgang van de spoorlijn. Door deze onderdoorgang wordt het oude centrum van Tilburg met de in ontwikkeling zijnde Spoorzone verbonden.  In de directe nabijheid van het object bevinden zich historische straatjes, beter bekend als ‘dwaalgebied Binnenstad –West’, waar theaters, muziek- en kunstpodia, galerieën en bijzondere winkeltjes gehuisvest zijn. In de directe omgeving zijn diverse parkeervoorzieningen aanwezig.

De zesde stad van Nederland!

Tilburg is met ruim 200.000 inwoners de 6e stad van Nederland. Tilburg is economisch gezien een succesvolle regio in Nederland. Tilburg is zeer goed bereikbaar. De Ringbanen zorgen voor een goede verbinding met de snelwegen richting Eindhoven, Breda en Den Bosch en Waalwijk. Het Centraal NS-station ligt tegen de rand van het winkelcentrum. De nabijheid van goede onderwijsinstellingen, legio winkels, uitgaansmogelijkheden en andere voorzieningen is voor de mensen die hier wonen en werken een groot pluspunt.

Oppervlakte

Kantoor:                                                     225 m² V.V.O.
Parkeerplaatsen:                                      5 plaatsen op eigen terrein

De kantoorverdieping op wordt CASCO+ opgeleverd, inclusief:

  • Wand- en vloerafwering;
  • Vloerafwerking o.b.v. projecttapijt conform bestaand;
  • Een gedeelde, gescheiden toiletvoorziening op de verdieping (M/V);
  • Basis verlichting (o.b.v. LED);
  • Basis E-aansluitingen in wand (vloerpotten niet mogelijk);
  • Basis data-aansluiting o.b.v. UTP CAT 6 in wand, centraal uitkomend en gepatched in de technische ruimte. In het pand is tevens een (dark) glasverbinding afgemonteerd;
  • Basis W-in stallatie , inclusief:
    • Hoofdverwarming d.m.v. radiatoren;
    • Basiskoeling door een voorkoeling op de luchtbehandeling;
    • Aanvullende koeling d.m.v. plafondunits (airco);
    • De kantoorruimte is voorzien van een gebalanceerd ventilatiesysteem, inclusief warmteterugwinning op de retourlucht. De aan- en retourluchten zijn gescheiden en er wordt altijd verse buitenlucht aan gezogen.
  • Een gebouw gebonden alarminstallatie inclusief zonering. De kantoorruimte is een eigen, afgesloten zone binnen het alarmsysteem;
  • Een basis pantry, inclusief tafelmodel koelkast, vaatwasser, spoelbak en 2 onderbouw kasten;

De kantoorruimte wordt in principe met de bestaande indeling opgeleverd. Het (huurders)specifieke inbouwpakket is voor rekening van huurder. De realisatie van dit inbouwpakket kan door verhuurder voor huurder worden verzorgd.

Parkeren

bij het gehuurde zijn 5 parkeerplaatsen beschikbaar op het achter gelegen, afgesloten parkeerterrein. Rondom het gehuurde zijn voldoende, betaalde parkeerplekken aanwezig.

Huurprijs

  • Huurprijs kantoorruimte:     € 150,- per m² per jaar excl. servicekosten en BTW;
  • Servicekosten:                          € 30,- per m² per jaar, excl. BTW, op basis van voorschotbijdrage;
  • Huurprijs parkeren:                € 1.200,- per jaar excl. BTW

Huurperiode

5 + 5 jaar, overige huurperioden in overleg

Voorschot servicekosten

In het voorschot servicekosten zijn voor huurder (in ieder geval) de volgende leveringen en diensten opgenomen :

  • Verbruik gas, water en elektra kantoorruimte+ algemene ruimtes en installaties
  • Schoonmaak algemene ruimtes
  • Glasbewassing buitenzijde
  • Onderhoud alarminstallatie
  • Onderhoud en keuringen E- en W-installatie
  • Onderhoud voorterrein/ buitenterrein
  • Administratiekosten (5%)

Opleverdatum

Aanvaarding in overleg , doch op korte termijn

Overeenkomst

Volgens het model van de Raad voor Onroerende Zaken ROZ model 30 januari 2015, artikel 7:230a BW bedrijfsruimte (kantoor- en overige bedrijfsruimte) et de bijbehorende algemene bepalingen en nodige aanvullingen.

Indexering

Jaarlijkse indexering voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van de consumenten prijs index reeks ‘alle huishoudens’ samengesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek CBS (2013=100).

Zekerheidsstelling

Ter zake van een huurovereenkomst is een bankgarantie of waarborgsom verschuldigd ten bedrage van drie maanden huur, servicekosten en de verschuldigde omzetbelasting.

Omzetbelasting

Over de te huren ruimte wordt wel omzetbelasting in rekening gebracht. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur . Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.

Huurbetaling

De huur dient per maand vooruit te worden voldaan door middel van automatische incasso.

Bijzonderheden

Voorbehoud huur: Een en ander geschiedt onder aanvaarding en uitdrukkelijk voorbehoud goedkeuring eigenaar (Van der Weegen Holding B.V.)

Inlichtingen
Bresson van Kempen Bedrijfshuisvesting
info@bressonvankempen.nl
telefoon 013 – 5400755


Adres:
Stationsstraat 14B
5038 ED   Tilburg

Totaal aantal m²:  225 m²
Huurbaar vanaf m²:  225 m²
Huurprijs:  € 150,- per m² per jaar